کد خبر:۴۹۱۷۴۷

نتایج انتخابات در سراسر کشور به تفکیک استان‌ها و گرایش سیاسی/ ۵۶ درصد اصولگرا/ ۲۷ درصد اصلاح‌طلب/ ۱۲ درصد مستقل/ ۵ درصد اعتدال

آرایی که با رنگ آبی مشخص شده است از سوی وزارت کشور به صورت «رسمی» مورد تایید قرار گرفته است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
babak
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
آخ اگه رفسنجانی رای نیاره شیتیل داری پیش منا
296
31
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
رای که میاره ولی مطمئنا اول تا سووم نمیشه چون مشتررکین دو لیست رای بالایی دارن!
بیه
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
شتر در خواب بیند ......
محسن
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳
خب حالا، چی میدی بابک جان؟
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
ینی اگه رای نیاره، دیگه حماسه نیست؟ دیگه صدای ملت نیست؟ ینی تقلب شده بریزن تو خیابونا؟
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
آی گفتی.....ینی میشه مثل مجلس ششم به زور و با کلی اعتراض بشه آخر....بعدشم خودش انصراف بده............چی میشه اگه بشه.....آمین
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
انشاالله
Reza
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به کوری چشم حسودان ایت الاه همیشه در صحنه هست
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
این آیت الله که گفتی...
کاش واقعا آیت و نشانه ی الله بود
نه نشانه ی .......
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
باسلام خدمت حماسه سازان عزیز-پیشنهاد کمپینی راه بیندازیم در سایت خامنه ای دات آی آر و دیگر سایتها از هدایت ها ورهنمودهای به موقع آقاتشکرکرده واین حماسه رابه ایشان تبریک عرص کنیم
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸
خدایا کسانی که به عزت و شرف و اقتدار ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی ضرر میرسانند
در هیچ کاری موفق نکن
خدایا کسانی که برای نابودی کشور عزیز اسلامی ما نقشه میکشند
نقشه ها و توطئه های آنان را نقش برآب کن و توطئه هایشان را به خودشان برگردان
آمین یارب العالمین
الهی عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر واجعلنا من خیر أعوانه و أنصاره
85
5
تئوریسین داماد لرستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
اینجا اعلام می‌کنم که من اول شدم.
62
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
خدا رو شکر
اردبیل که مشخص شده همه تو ائتلاف اصول گرایان هستن.
68
8
بنگرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸
خوهشا اسامیو زودتر بزنید انصافا داریم ایترکیم
3
0
سجاد
United States of America
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
چرا تو خوزستان اسم دزفول نیست؟
3
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
دانشجو جان؛ جان هر کسی دوست داری زودتر بگو نتایج و ...ما صبح باید بریم دانشگاه!
21
0
مختاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
لطفا افراد رو مشخص کنید.تشکر
13
1
سیدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
بی بی سی اعلام کرده پسر مهدی کروبی تا ساعت 11 شب صندوق انتخابات برای باباش برده نشده. اینا اگه به انتخابات ایران اعتراض دارن چرا می خوان رای بدن! تقلب میشه تاثیری نداره دیگه (به استدلال اونا) اگه هم قبول دارن پ دیگه چرا معترضن؟
61
4
irani
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
اينها اعتراض داشتند و دارند به برگزار كنندگان انتخابات 88 و اصل راي گيري را باهاش مشكل ندارند دوست عزيز!!!!!!!!
مصطفی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
برادر گلم فقط رئیس جمهور و وزیر کشور تغییر کرده دیگر دست اندر کاران ناظر و مجری 90 درصد همون 88 ها هستن.
نمونه خودم که 88 بودم امسالم بودم.
مهم این که حق خودمون قانع باشیم و تحمل باخت داشته باشیم
این بار قبول باختیم ولی سطل آشغال آتیش نزدیم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
برطبق اخبار رسیده از کمیته صیانت از آراء برنده قطعی انتخابات با نسبت آرای بسیار زیاد بنده هستم.
58
3
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
سلام اینکه بعضی از بازیگرا اظهااار نظر کردن که به لیست که مفسد اقتصادی داشته باشه رای نمیدن ینی کدوم لیست؟؟نکنه اصولگراها رو میگن ازینا که عشق اصلاحات هستن بعید نیست !.....جواب بدین لدفاا
12
1
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶
پس چرا نتایج اردبیل رو ورداشتن؟!
5
0
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
به کوری چشم افراطیها رفسنجانی و کلیه اصلاح طلبان با اختلاف شدید جلو هستند.
29
179
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
صبر کن جناب معتدل و مرید هاشمی هنوز زوده جوجه رو آخر پاییز میشمرن
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به کوری چشم خودش، همه خادمین و نوکران آمریکا و وطن فروشان خائن، پوزشون به خاک مالیده میشه!
احمد
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
سلام دوست عزیز....وقتی کلمه افراطی ها را به زبون میاری یعنی داری صحبت های دشمنانمونا تایید می کنی...مراقب حرفهایمان باشیم
مهدی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کو بی زحمت چشماتون رو یک کم باز کنید ببینید. البته در فتنه هم می گفتید ما بی شماریم!!!!!!!
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
ی نگاه ب منفی ها بکن می فهمی ما بی شمار هستیم یا نه
رضایی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
سلام حسین آقا قدری تآمل کن و به سوابق و تاریخ مراجعه کن ، کسانی که مثل هاشمی و زن و فرزندان او برای رضای دشمن قدم بر میدارند، شبیه زبیر و خاندان او قدم برمیدارند
حقیری
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
نمیدونم این اصلاح طلبا کجا این تاریخ به فکر ملت و نظام بودن که شما هایی که مثلا قشر تحصیل کرده اید سنگشون و به سینه میزنین هرچی میشه به جا اینکه خودتون تحلیل کنین و فکر کنین حرف تون و بزنین به حرف اون حاج آقا تون و تکرار میکنین ضایع ست دولت مجلس و چینده اون از اهراز صلاحیت ها اینم از شمرش ارای کی فکر میکرد علیرضا زاکانی 38 بشه؟؟؟
محسن
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
واکثرهم لا یشعرون.... اینو برا کسانی گفتم که حامیان فتنه اند و ادعای کثرت افراد دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸
روحانی و رفسنجانی اول شدند
10
24
محمد
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
آره تو طهران با نهایتا هر فرد 700 هزار نفر
تو شهرستانها جایی ندارن
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
خوب که چی؟ کیا اکثریت ارا رو بدست اوردن؟
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
امان از کوفه
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
بله اول شدن تو فریب کاری و دودوزه بازی
حسن
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
بابا این تهرانیا خیلی وضعشون خرابه ؟
اگه امام زمانم ظهور کنه تو تهران رای نمیاره !
گوچه زابل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲
در اینجا باید اعلام کنم..برنده قطعی با نسبت آرای بسیار بالا اینجانب هستم
59
2
مرگ بر منافق
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
اسمت رو نگفتن تقلب شده یه بیانیه بده بریزیم تو خیابونا.......
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
واقعا برای این نظرات متاسف باید بود چیزی که مهمه اقتدار کشور یک بار اصلاح طلب ها بالا هستن یک بار اصولگرایان ولی متاسفانه فقط یاد گرفتیم همدیگرو بکوبیم شمایی که میگید فتنه گر یا شما هایی که میگید تندرو یادمون باشه پیشرفت کشور تو اتحاد مردم نه تو تفرقه که خودش بزرگترین عوامل نفوذ. یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
فائزه اومد تو شهرمون اول سال گفت هر کی رای اورد نذارید نماینده فعلی تون بره مجلس متاسفانه داره به ارزوش میرسه
127
5
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کدوم شهر؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰
پس کو نتیجه اامی حوزه ها رو که همه میدونن
2
1
الف.الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۵
در حوزه ی انتخابیه ی فریدن فریدون شهر چادگان وبویین آقای اکبر ترکی با اکثریت ارا پیروز شد.
5
1
M H
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۲
اَللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

اَللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

اَللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج
109
1
سیّد میثم
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
فــکـم افتاده زمین از دست اونی که منفی داده ... بـــابــا ، اینا دیگه چه جـونـورایی اند ...؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰
رئيس مجلس بعدي اميرآباديه، چون رايش از لاريجاني زد بالا
22
29
قریشی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
مگه حتمأباید رئیس مجلس ازقم یاتهران باشه؟
حمید
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
دوستانی که به اقای قریشی + دادن یعنی گفتن بله.
ایا واقعا باید از قم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه نباید باشه باید منفی بدین
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
محض اطلاعتون برا رئيس شدن حتماً‌لازم نيست رايت زياد باشه! همين كه نماينده باشي كافيه تا نامزد رياست بشي.
تهران
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
ریس بعدی علی مطهری باشه خوب
فلانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶
اگه رفسنجانی و روحانی رای نیاوردند بگید ناپلئونی رو بیارم ! 7 شبانه روز جشن عمومی خونه ما. همه دعوتید!!!
46
20
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
قربونیش با من!
علی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
عزیزم دهه فاطمیه است مثکه اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
بیچاره لطفی اصلاحاتی و دویستی اعتدالی توی خمینی شهر چقدر هزینه کردند و با اختلاف زیادی(بیش از 2برابر) سیدمحمد جواد ابطحی اصولگرا راهی مجلس دهم شد
انشاء الله که این سید انقلابی واقعا انقلابی کار کنه و یکم خطایی که قبلا داشته را تکرار نکنه
یا علی
24
3
برادروخواهر
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
انشاءالله که مجلس ضد آمریکایی و انگلیسی باشد همه اصول گرا و ولایی باشند اما هر برخی امارها نشان میدهد روشنگری بیشتر نیاز است
25
3
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل بودن همه نمایندگان را خواهشا قید کنید
13
0
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
در حوزه گناباد و بجستان : مهندس حمید بنایی با اختلاف بالا نسبت به رقیب اصلاح طلب ، رفت مجلس :)
17
4
شوشتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
اسامی حوزه های انتخاباتی انگار ناقصه مثلا خوزستان حوزه شوشتر و گتوند رو نزدید
2
1
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
خدا رو شکر سید تقی کبیری نماینده خوی و چایپاره شد. اصولگرا
32
5
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
رای کاشمر هم بنیادی نماینده اصلاح طلب شده // دیشب بعد از انتخابات بین مردم امده گفته به خاطر شادی دل میرحسین موسوی یه صلوات بفرستین و مردم بهت زده بهش نگاه میکردن و دودستی میزدن تو سرشون ومیگفتن خودشون کردن که لعنت برخودشون باد و همچنین میگفتن تا دیشب همیشه میگفتی رهبر رهبر حالا خرت از پل گذشته امدی میگی میرحسین/// ملت باید نسبت به اطلاعات امنیتی آگاه بشن تا به این مزدورهای آمریکا و انگلیس رای ندن////
53
59
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
آقاي پوريا، هم وطن عزيز اينقدر دنبال فتنه گري نباشيد. كسي كه تاييد شده به نظر شما انگليسي بوده؟ اگر به اين معتقد هستيد پس به خيلي چيزهاي ديگه اعتقادي نداريد.
شفیعی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
عزیزم چند بار آقا ی خامنه ای گفتند تحقیق کنید بعد رای دهید ایشون از اول اصلاح طلب بوده ! شما درست تحقیق نکردید یا نمی دونستید که اکثر اصلاح طلب ها حامی میر حسین خائن هستند!!
پوریا
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
جناب شفیعی من که نگفتم ایشون نگفتن اصلاح طلبه من حرفم سر اینه که مردم باید بدونن وقتی میگی اصلاح طلب بدونن که وزیر خارجه اصلاح طلب کسی هست که تو دانشگاه امیرکبیر گفته آمریکا کشورییه که با یه بمبش میتونه سیستم دفاعی کشور رو از کاربندازه این یعنی احساس حقارت و ذلت مقابل دشمن و نقض شعار مردم که میگن هیهات من الذّله هست وبا این دید میرن مذاکره میکنن و همچنین باید بدونن آقای رییس جمهور واصلاح طلبا دوره اصلاحات از دکتر عباسی شکایت کردن به خاطر چی؟به خاطر این که ایشون در مقابل به توپ بستن حرم امام علی ع آمریکارو تهدید میکنه و آقایون حضرات(وزارت کشور،امنیت ملی وزارت خارجه)از ایشون شکایت میکنه/از نظر من این چنین افرادی کم از رییس جمهور فراری یمن ندارند اونا به نحوی و اینا به نحوی به مردم خیانت میکنن.
محسن
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
سلام. به نظر من دلیل رای اوردن این شخص و کلا اصلاح طلبان در کاشمر به خاطر اینه که مردم کاشمر بسیار مردم ساده و بی آلایشی هستند کسانی که به دار المومنین شهره اند. از اون طرف اصلاح طلبان که بسیار عوام فریب و همانند مار خوش خط و خال هستند و موج سواری رو خوب بلدند با این مردم از راه خدعه و نیرنگ وارد میشن ، وعده های توخالی و الکی که میدن باعث میشه افرادی مثل این آقا رای بیاره.
بنده خدا
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
با سلام و احترام؛
از قدیم فرمودند:"فاصله میان حق و باطل چهار انگشت هست" {کلام امام علی (ع)} و تعصب و افراطی گری چیزی جز افکار بی ثبات و اتهام زدن ( که از گناهان کبیره) هست ندارد.
خیلی راحت اسم اشخاص ذکر میشود و توهین میشود و خود را در جایگاه حق قرار دادند و حکم صادر کردن از جانب اینکه به ظن خود من این اختیار بالا را دارم که از بالا به همه نگاه کنم و قضاوت انجام بدم بدون مستند و داشتن برگه و نوشته ای از گفته هام واقعا مسلمانی و به قول خودتون اصولگرایی هست؟؟؟
برا داشتن روح پاک و انرژی بخش انسان نیاز به تغییر در خود داره، حالا مجلس هم باید تغییراتی در خود ایجاد کنه و مهم تغییرات مثبت و هدایت بخش در جهت اقتصاد مردم هست.
مهسا
Germany
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
اگر من رای نیاوردم بریزین تو خیابونا
70
14
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
ههههههههههههه خخخخخخخخخخخخ
شما عمه حاجی خاطره نیستید؟ههههههه خخخخخخ
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
تو بریز تو خیابون، ما پش سرتیم. البته از فیسبوک.
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
اقا همه مثبت بدید
کلی خندیدیم
خخخخخخخخخخخخخخخخ
حمید سامانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
تو استان چهارمحال و بختیاری یکی از حوزه های انتخابی اینه (شهرکرد،بن و سامان)شما به اشتباه سلمان زدید.لطفا اصلاح کنید.با تشکر.
4
1
چهارمحالی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
تو حوزه انتخابیه شهرکرد و بن و سامان دیروز برادر نفر اول را در دو مرحله با مبلغ چند ده میلیون تومانی و تعداد زیادی شناسنامه دستگیر کردن...معلوم نیست نتیجه چی بشه فقط این که از کسی که بعد از کلی حرف و حدیث با یه عالمه توصیه و سفارش تایید صلاحیت بشه هیچی بعید نیست
حمید سامانی
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
بله.من هم شنیدم حالا باید 4 سال منتظر بشینیم ببینیم این اقا کا انقدر انتقاد میکرد خودش چه میکنه.
سیلم نکو مو خمونیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
استان فارس چندین شهرستان مشخص شده.دیشب ساعت 2:30 تا صبح توی خیابان بزن و بکوب و برقص بود هیچ کس هم به هیچ کس نبود.پذیرایی نوشیدنی های رنگی هم مفصل ولی آخرش نفهمیدیم کی به کی بود و کی بالا اومد.
البته نیروی انتظامی محترم دیشب رفته بودند گاو بچرونند.
به هر حال چرا هیچ کدوم از شهرهای فارس را اعلام نکردید؟!!!
18
38
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
ها والا دیشو متینگ و دوپینگ و سه پینگ و پیکنیک های کازرون ترکوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
سلام.نتیجه انتخابات استان کردستان رونزدید.لطفااعلام کنید
8
2
اویس امام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
سر انتخابات ریاست جمهوری با لگد دشمن از خواب بیدار شدیم.ولی سر این انتخابات با پیگیری لحظه به لحظه رهنمودهای امام کار وتلاش و تبلیغ و روشنگری کردیم.انجام دادیم اونچه باید انجام بدیم.خدا منت گذاشت و با انتخاب لیست انقلابی مردم ولایتمدار مشهد خوشحالمان کرد. تا انقلاب مهدی همچنان انقلابی می مانیم.یاعلی
58
7
رضا
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
من با تمام وجود از مشهدیا تشکر میکنم دمتون گرم واقعا در پناه امام رضا علیه السلام باشید مشت محکمی تو دهن فتنه گرا زدید
ناشناس
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴
واقعا مشهدیا گل کاشتن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
با سلام لطفا مستقل ، اصولگرا و اصلاح طلب همه افراد را مشخص کنید
25
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
اينقدر دنبال جداسازي نباشيم. كمي با فكر بازتر به اين پديده نگاه كنيم. كمي منصف تر باشيم. كمي به سابقه و كارهايي كه نماينده هاي قبلي انجام دادن با انصاف بيشتري نگاه كنيم و به اين نتيجه برسيم كه به غير از مسئله ساپورت پوشيدن خانم ها واقعن بيني و بين ا... براي مسئله مهم تري در مجلس قبلي فرياد هم نه، حرفي زده شده؟!! همش دنبال رو در رو قرار گرفتن نبايد باشيم. ما همه به عنوان كساني كه در اين اب و خاك زندگي مي كنيم بايد دوشا دوش هم و تنها براي اصلاح اصول هاي پوسيده قدم برداريم.
12
74
حمیدرضا
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
برادر عزیز آیا مقابله با زیاده خواهی استکبار در راس آنه آمریکا جهانخوار اصول پوسیده است دفاع از مظلومیت مظلومان ایران و جهان اصول پوسیده است آیا استقلال طلبی و خواست ملتها درجهت زندگی کردن بافرهنگ و آداب و اعتقادات خود پوسیده است آیا مبارزه باسرمایه دارهای تمامیت خواه در کشور اصل پوسیده است آیامبارزه بالیبرال دموکراسی که درسوریه سرمردم رامی برداصل پوسیده است آیامبارزه با نفاق پوسیده است آیا وقتی قرآن می فرماید صفوف خودرا با کفارومنافقان جداکنیدو حق باطل باید ازهم جداومشخص باشد اصل پوسیده است این نظری که شما می دهید حتما نعوذبالله کتاب خدا هم پوسیده است مشکل مااین است که خواسته های نفسانی خودرا رهبر خودقرارداده ومی خواهیم قرآن را عوض کنیم در حالی که باید قرآن را محور حق باشدوخودراتقییردهیم.
محمد
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
داشتم حرف های دوستانه ای ازت می خوندم ولی جمله آخرت گند زد تو همش. آخه یکی از اصولمون همین حفظ وحدت و برادریه که تو اونارو پوسیده می دونی....
ايراني
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
در پاسخ به حميدرضا
ببينيند دوست عزيز!!! اينها كه شما ميفرماييد هيچكدام از وظايف اصلي يك وكيل مردم نيست. بيش از 37 سال از انقلاب گذشت و هنوز اثري از محقق شدن شعارهاي انقلاب نديده ايم و اين در حالي است كه در كمتر از يك سوم اين زمان، كشورهاي ورشكسته دنيا در جمع بيست كشور اقتصادي دنيا قرار گرفته اند (مثل چين و كره و برزيل و تركيه و .....) حتي در همين همسايگي ما يك كشور تروريست بنام پاكستان، بمب اتم ساخت. حالا ما با اين حرفها سر خود را گرم كنيم تا تمام دور و اطرافمون پر بشه از دشمن و هنوز ما آمريكا را مايه بدبختي خودمان ميدانيم!!!!
حالا برخي بر اين باورند كه ما بمب و موشك و .... ساخته ايم. سوال اين است كه اگر اين بمب و موشك قرار است از ما محافظت كند چرا در سوريه و لبنان نكرد؟!!!!
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
اگه واسه خبرگان بقیه ملت میتونستن رای بدن معلوم میشد رفسنجانی به جا این که اول باشه آخر لیست میشد.....انگار تمام اغنیا ریختن تو تهران..... یعنی الحق که مردم حقشونه یه حروم خور مثل پسرا و دخترای هاشمی رفسنجانی بر اونا ریاست کنن ......
139
12
ساکن تهران
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
دقیقا همینه
هر چند که حزب اللهی های تهران هم واقعا کار درستند و در کل تهران پر است از پولدارهای بیدردی که مردم شهرستان ها و روستاهارا درجه دوم حساب میکنن و همیشه طرفدار اشرافیت هستند
ابراهیم
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
همه را با هم یکی نکنید ببینید اونهایی که راهشون گم نکردند و با رایشان نگذاشتند اوضاع تهران از این بدتر شود چه سختی ای می کشند . برای شما بیرون از شهری که خط مقدم جبهه ی جنگ نرم هست قضاوت اسونه
ایدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
تهرانیا شما چتون شده؟؟؟؟؟ رفسنجانی همونه ها که پسرش پولتون رو خورده .... زنش واسه انتخابات 88 گفت بریزین تو خیابونا... ندا اقا سلطان....کوی دانشگاه... همونی که با خاتمی بودا..... همونیه که یه کلی جایزه و کادو میداد به بابک زنجانیا....

شما دیگه واقعا نمیدونم چتون شده ... شاید واقعا دلتون میخواد یا واقعا مریض شدین یا مریضتون کردن
287
16
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
اگر هاشمی اول بشه شک ندارم تقلب شده شک ندارم
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
تهرانی ها چیزیشون نشده.مثل این که شما خبر ندارید دیروز گله گله اصلاح طلبان اومدن تهران رای دادن تا هاشمی را بالا بکشند
حمید
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
تهران کوفه زمان مولی علی هست. سال 88 هم به فتنه گرا رای دادن بعدم که بقیه مردم ولایتمدار کشور زدن توی دهان فتنه گرا الانم که اینجور
اندرز گومنش
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
باسلام خدمت حماسه سازان عزیز-پیشنهاد کمپینی راه بیندازیم در سایت خامنه ای دات آی آر و دیگر سایتها از هدایت ها ورهنمودهای به موقع ایشان تشکرکرده واین حماسه رابه ایشان تبریک عرص کنیم
رضا
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
سطح رفاه مردم تهران بیشتر از همه جای ایرانه بعد اشخاص معلوم الحال اونجا رای آوردن من موندم اینا رو چه حسابی به هاشمی رای دادن
حمید
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
آقارضا به خاطر همون سطح رفاهشونه دیگه !
نیلوفر
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
رفسنجانی همونه ک تو دوره اش مردم جرات نمیکردن تو خونشون ضبط صوت گوش بدن!!!!
همونه که در مورد زنای بی حجاب گفته بود: هاشمي 65 : بدحجاب‌ها يك مقدار خشونت مي‌خواهند!
مبارز
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
یه خانم شاعری هست (شاید فوت شدن)تو شعرش خطاب به امام زمان گفته بود تهران همان کوفه است (معناش این بود حالا خوب یادم نیست)
منم سر کلاس گفتم یعنی همون کاری که (با امام حسین و امام علی (ع)) کردند با شما خواند کرد مثل کوفه الان داره معنا میشه انگار
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
عزیزان هر مجلسی یک پدر مفسد اقتصادی می خواد دیگه
بنده خدا
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
با سلام و احترام؛
واقعا خجالت داره که مردم ایران در شهری، مردم ایران را در شهر دیگر را ملامت کنند.
فرزندان شهرهای شما با داشتن سهمیه دانشگاهی وارد دانشگاه های رده بالا شدن به این امید که بازگردند به شهر خودشون و موجب پیشرفت دیار خود بشوند.اما همان فرزندان شهرهای شما در این شهرها به دلایلی ساکن شدن و شهر را همون فرزندان شهرهای دیگر ایران آباد کردن با هر شرایطی که هست.شهر فقط فقط توسط فرزندان ایران ساخته شده است.
خواهشا جسارت نکنید به فرزندان خودتون.
ناشناس
Germany
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
آخ جون بازم تو مجلس صدای نماینده های شجاعی مثل نماینده مشهد و ورامین و اراک رو می شنویم . اسمشون رو دقیق نمی دونم ، فکر کنم آقای قدوسی و نقوی؟
در هر صورت رویای مجلسی که صدای مرگ بر خاتمی و مرگ بر آمریکا نیاد ، بر باد رفت ... خداحافظ اعتدال
68
125
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
آفرین بر بابصیرت های بی بصیرت تهرانی
64
5
ali mim
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
حیف ما مثل دار و دسته رفسنجانی و کروبی و خاتمی و موسوی تو مراممون نیست که بگیم تو تهران تقلب شده ... واقعا چرا ما اینجوریم اونا یه مشت وطن فروش اجنبی پرست هستن چرا آخه چرا؟؟؟؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
لطفا میزان نماینده شده ی اصولگرایان ویا اصلاح طلبان رو در جدولی جدا نمایش بدید
24
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
اخه هر کی تو کرجه میدونه کولیوند نه کرجیه نه اصولگرا!!!!!!!!! چطور میگین اصولگراست؟؟ در حالی که چپ و راست اصولگراین رو تندرو خطاب میکنه؟ نکنه بقیه اصولگراهایی که نام بردید هم اینوطری حساب شدند؟
6
28
اندرزگومنش
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
باسلام خدمت دوستان حماسه ساز یک پیشنهاد یک کمپین درست کنیم و از هدایتهای رهبر عزیزمان در سایت خامنه ای دا آی آر و سایت های دیگر بازتاب دهیم وبه ایشان این پیروزی را تبریک عرص کنیم
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
خوب طرف وقتی میگه نیست ، لابد نیست دیگه! بخشید ، ولی خدا رو شکر نماینده های اصولگراهای واقعی تعداد زیادیشون در اومدن ، پس لازم نیست اینایی رو که بقول این دوست داره به اصولگرا ها توهین میکنه ، بحساب بیاریم . و بعد متهممون کنن به بی اخلاقی و ...
شفیعی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
این چه حرفیه !!! معنی تندرو رو بفهمید بعد...!!!به نظرم هیچ کس کله شق تر از کسایی نیستند که وقتی ازشون انتقاد میشه عوض اینکه به کردارش فکر کنند و سعی کنند درستش کنند هی به بقیه برچسب تندرو بزنند !! یکی نیست از این دوستان بپرسه عزیزم تندرو تو چی؟؟؟
اگر در ویرانی کشور مسابقه گذاستین ماشاالله هیئت دولت آقای روحانی تا حالا گوی سبقت و بردند !!! این قدر تند میرن که میترسم به یک سال و نیم دیگه نرسند!!! ماشاالله از این همه تندروی!!!
حسین
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
تو قزوینم همینطور و چندتا شهر دیگه امیدورام بی غرض باشه ولی اشتباه تو لیست زیاد
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
عزیز اکبریان - اصولگرا
محمد جواد کولیوند - اصولگرا

این دو تا اصولگرا نیستن! اصلاح طلبن!
5
8
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
مستقلن
fhrv
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
دوستان : جاي نماينده ولايتمدار ، دلسوز مردم ، مدافع عزت مملكت و شجاع و .... همچنان خالي است.

آري حجت الاسلام حميد رسايي
115
120
تهران
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
اگه سالم بود که از شورا نگهبان رد صلاحیت نمی شد
برین ببین کجای کارش میلنگیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
یعنی من واقعا رای آوردن هاشمی رو نمیفهمم.....
مردم میخوان با دست خودشون خوشدونو نابود کنن؟؟؟!!!!
98
59
علی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
سلام
صفحه بروز رسانی نشده
دوستان نگران نباشید
مملکت صاحب دارد
شفیغی
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
من هم نمی فهمم،!!?? انگار بعضی ها فقط تو برگشون حال نداشتند 16 نفر بنویسند ، فقط چون هاشمی و روحانی رو تو تلویزیون دیده بودند اسم این دو نفر و نوشتند و رفتند انداختند تو صندوق!!!!؟؟؟؟
پوریا
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
عضرائیل کجایی؟کارتو که خوب بلدی پس در وقت مناسب و محل مناسب انجامش بده تا برا ما شر نشه درست نکنی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
سلام وخسته نباشید خدمت ملت شریف ایران بابت حضور حماسی.
در حوزه انتخاباتیه آزاد شهر ورامیان در استان گلستان آقای علیرضا ابراهیمی صحیح می باشد.
8
0
فدایی سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
در حوزه انتخابیه شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی آقای فردین فرمند فردی مستقل ارزشی و مخالف سرسخت هاشمی رفسنجانی بوده و وی را معاویه ی زمان نامیده، چرا وی را اصلاح طلب دانسته اید!!!
47
2
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
بنده به شخصه حاضرم تهران رو ترک کنم و برم شهرستان به اینجور نماینده ها رای بدم.
بابا حالمون از این فشن ها و تازه به دوران رسیده هایی که بقول خودشون فقط بخاطر کلاس!! به میرحسین و روحانی رای دادن بهم میخوره
باور کنید اگه مردم تهران کامل شرکت می کردن اینا در نمی یومدن ، چون خیلی ها از وضع رکود و بازار ناراحتن و نیومدن رای بدن
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
هرذ اصلاح طلبی هم بد نمیشه که!
ناشناس
Germany
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
می بینم که سایت های اصلاح طلب هنوز تو شک هستن
همشون ساکتن، سایت هاشونو به روز نمی کنن
چی شد...؟ چرا ساکت شدن....؟
مردم: دمتون گرم
83
10
ناشناس
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
دقیقا برای چی گرم؟بخاطر رای بالایی که به رفسنجانی دادن؟
ايراني
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
ظاهراً خوابي بابا!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
اگه حاجاقا جان اول نشدند بریزید تو خیابونا.
31
3
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
انصافا سلامت شخصی و خانوادگی آیت الله مصباح یزدی و هاشمی رفسنجانی رو با هم مقایسه بکنید وایضا نقش این دو نفر رو در فتنه ویرانگر 88 هم در نظر بگیرید به علاوه اینکه این دونفر از نظر علمی هم مقایسه بشوند!! اونوقت رتبه این دونفر رو با هم مقایسه بکنید!!!!!! خدای من چی تو کله ی مردم تهران میگذره!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ جدای از تمام دیدگاه های سیاسی، واقع بینانه بهش فکر بکنید!
86
9
حسین
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
آقای مصباح با طرح ولایتی که ایجاد کردن سالیانه 3تا5هزار جوان ارزشی تحویل جامعه میدن ولی رفسنجانی چی.... از فتنه 88 با سخنان تحریک آمیزش تو نماز جمعه بگیم یا بااون دختر و پسرای و همسرای آشوبگرش که سر تظاهرات ضدنظام میدم / آدم در حیرت میمونه وبه این میرسه که این پول وبی بصیرتی بود که سرامام حسین ع رو برد روی دار واین پوله.... .
حاج محمد
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
فراموش نکنید تهرانیا همونان که آی لاو یو اس ای راه انداختن بعد برجام و سفارش فراوانی از مفتی های ال سعود، بی بی سی و جم و من و تو دریافت کردن و نمید روشونو زمین انداخت.
حاج گرینف چند چندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
حاجی گیرینف اگه رای نیاره***توی خیابون سنگ تموم میذاره
هوهو هوهو هوهو هوهو
حاجی ضرب شصت مردم نره تو چشمات
ووو ووو وووو ووو ووو
حاجی گرینف اگه رای نیاره***مهدی رو نمیتونه در بیاره
هوهو هوهو هوهو هوهو
حاجی گرینف اگه رای نیاره***فائزه دیگه تو خونه جا نداره
هوهو هوهو ووو ووو هوهو هوهو
40
15
ابراهیم
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
وقتی شما با بی احترامی صحبت می کنید طرف مقابل هم به خودش حق می ده همینجور با شما صحبت کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
خبر خبر
بعد از اعلام رسمی نماینده اعلام شده:
2000 رای تقلبی + دو صندوق هنوز باز نشده در کازرون پیدا شد.سایر نمایندگان در پی اعتراض هستند.
25
8
مسعود
Germany
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
نادر قاضی پور، نماینده شجاع و ولایی و سالم آذربایجان غربی با رای بسیار بالایی اومده
یاشاسین آذبایجان ولایت مدار
35
4
شیعه آذربایجان
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
یاشاسین رهبریم
یاشاسین ملتیم
یاشاسین آذربایجانیم
یاشاسین حاج نادر قاضی پور
منتقد بی شناسنامه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
اول سلام
دوم اینکه با هر بدبختی که بود و اینکه حسن منو بی شناسنامه خونده بود ولی رفتم و با شناسنامه به اصولگراهای ولایتمند رأی دادم
سوم از رهبرم و ولی ام به خاطر رهنمودها و شاخص هایی که بهم نشون داد تشکر میکنم.
چهارم اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای...یا زهرا
از خداوند فضل و بخشش خود را برای مردمان ملت عزیزم ایران خواستارم.
ومن الله التوفیق...
87
5
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
باسلام خدمت حماسه سازان عزیز-پیشنهاد کمپینی راه بیندازیم در سایت خامنه ای دات آی آر و دیگر سایتها از هدایت ها ورهنمودهایی به موقع آقا تشکرکرده واین حماسه رابه ایشان تبریک عرص کنیم
36
5
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
اولا تبریک باید گفت به رهبر عزیزمون و همچنین به ملت غیور ایران بابت حضور گسترده و پرشورشون در انتخابات
ثانیا چشم حسودان انقلاب کورباد
ثالثا خدا رحم کرد به ملت که بعضیا رای اوردن
اگر نه که ؛ متعلقاتشون میریختن کف خیابونای تهرون ؛ جنگ جمل راه مینداختن
67
9
امیر
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
نه بابا چیا باید تبریک گفت امار تهران افتضاحه باید عزا عمومی برای دین و اسلام ایران گرفت
بازم خدا رحم کرد نصف نصفند حدودا و الا ننگ مجلس ششم داشت تکرار میشد
البته یکم هم بد نشد شاید توی این وضع برای رو کم نی هم که شده هر دو طیف یکم به فکر مردم بیفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
بریزین تو خیابونا
76
3
ALI
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
بیاین سر کوچه ما دعوا
حسن باغانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
سلام
خسته نباشید
ببخشید آقای مقصودی نمایند سبزوار(خراسان رضوی)
ایشون گفتن من مستقل هستم
اما سخنگوی اصلاحات در سبزوار شب آخر گفت به آقای مقصودی تک رای بدین
اما بالا نوشته شده ایشون اصولگرا هستن
اما اینطور نیست
با شناختی که من از ایشون دارم ایشون هرچی باشن اصولگرا نیستن
16
5
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
سلام
توجه کنید سوالی دارم اینهمه اصولگرا تو مجلس بود و دولت اینهمه خلاف کرد و کاری هم که مفید فایده باشه نکرد ولی همه ساکت بودند و دم نزدند موقع انتخابات شروع به افشاگری کردند حال اینکه هنوز توی مجلسند - چرا مجلس در قبال کار اصلاح طلبان سکوت کرد که به اینجا برسیم لطفا مسئله مصلحت رو جلو نکشید.
20
3
بهاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
من هنوز تواین شوک موندم که حاج آقا خاطره چه جوری اینقدر رای آورده یعنی اونایی که بهش رای دادن کدوم حرفشو باور کردن وبا چه رویی بهش رای دادن
90
11
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
طرفدار پسر حاج اقا هستن منتظرن برگرده بهشون بیشتر خدمت کنه
مبارز
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
احتمالا خاطراتش رو
mre
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
سلام بر تهران نشینان.خیییییییییلی خسته نباشید...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
51
13
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
حاشیه ایران تهران توش تهرانی پیدا نمیشه
سید علی سیدی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
خداروشکر اگر توی مجلس نماینده های اصلاح طلب به اون حدی که انتظار داشتیم نرسیدن ولی تعداد بالایی کرسی تاثیر گذار در کشور توی خبرگان رهبری بدست آوردیم و همین که آیت الله هاشمی و آقای روحانی صدر لیست آرا قرار گرفتن تو دهنی محکمی بر دهان به اصطلاح دلسوازن نظام یا همون دلواپسان جیب هاشون زد و به همشون فهموند که مردم دلسوز واقعی رو میشناسن و با این حرکت نه بزرگی به کسایی گفتن که هاشمی رو با الفاظی که لایق خودشونه خطاب میکنن. زنده باد امید، زنده باد اصلاحات
21
69
nazi
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
چقد بهت ماسيده كه اينجور سنگشونو به سينه ميزني؟؟؟
دلواپس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
خدا رو شکر که هر چه قدر تهرانی های تحصیل کرده کم گذاشتند در عوض مشهدی های بی ثواد خوب جواب افراطی ها رو دادند و تمام اعضای جامعتین در مشهد رای اوردن و در مجلس هم تمام اصولگرایان (5) نفر .
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
شما مثل اینکه فقط تهرانی هارو آدم حساب کردی بد نیست یه نگاه به لیست منتخب خبرگان شهرستانی ها هم بندازی، شهرستانی ها پشت ولایت فقیهشون هستن نه اینکه بخوان مثل شماها نون به نرخ روز بخورن....
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
اگه حاج آقا خاطره رای نمیاورد که عفت خانوم و بروبچ میریختن تو خیابونا....چون تنها هنرشون اعتراض خیابونیه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
یعنی خاک عالم بر سر این تهرانی ها پس کجایید انقلابیون که فقط یک اصولگرا هست بین ۳۰نفر واقعا کجابودید
83
19
مهران
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
شما تربیت خانوادگیت همین قدره ؟ از پشت کدوم کوه اومدی که اینجوری مثل خانوادت صحبت میکنی با مردم تهران ؟
یوسف
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
البته تهرونیای انگلیسی رو میگه نه ولایتی ها رو!
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
بنده خداراست میگه چقدربایدازدست این اصلاح طلبا بکشیم
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
تهران کیلویی چنده اینور کوهی هر روز وشب تو پارک ها دختر و پسر از سر کول همدیگر بالا می رویدشما تربیت دارید؟؟!!
ali mim
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
بابا همون یه اصولگرا هم رای نیورد..... نه حداد نه زاکانی نه توکلی .... دم حاج اقا و انگلیس گرم که اخرش نفوذ کردن هم تو خبرگان هم مجلس
محمد
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
درود بر همه مردم شریف ایران از جمله مردم تهران که با شرکت در انتخابات حماسه آفریدند. اما آقا سجاد شما برو یه کم ادب یادگیر برات خیلی لازمه. ما اجازه نمی دهیم به مردم کشورمان توهین کنی. اهل هر جایی که باشند و با هر عقیده و مرامی. درود بر ایرانی
تهران
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
شما که میگی اصولگرا خوب هستن
من واسه شون کار می کردم وقتی مصدوم شدم اخراج کردن حقم ندادن به راحتی حقم خوردن یه اب روش
اصولگرا هم کم کم معلوم میشه کارهاشون مثا احمدی نژاد و مهاون هاش و مشاور هاش
ali mim
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
آقایون لیست رو یه بار نگا کننین ببینین من اشتباه میبینم یا واقعا درسته بچه های رفسنجانی نیومدن...!!!! یعنی رای نیوردن ؟؟؟؟؟؟؟ یعنی میشه.....؟؟؟؟ یعنی رفسنجانی فقط داخل خبرگان نفوذ کرد؟؟؟؟ یعنی انگلیست نتونست داخل مجلس نفوذ کنه؟؟؟؟
34
4
mitra
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
یکی بشینه اصلاح طلب و اصول گرای تهرانی رو در بیاره بفهمیم چند چندیم داخل تهران
43
4
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
خواهر عزیز همه اصلاحطلبند. سرلیست اصولگرا ها سه و یکم شده!!!
یعنی آقا داغون شدم به خدا
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
راس میگه جلوشون بنویسید کی چپیه کی راستی بدونیم چی به چیه
sama
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
سلام.واقعا برای مردم تهران متاسفم . بصیرت تون کجا رفته (فکر کنم خواب رفته).من دیروز از کرج اومدم تهران رای دادم فقط بخاطر رهبرم تا اهل فتنه رای نیاره .متاسسسسفمممم.
73
17
موسوی
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
(رهبر معظم انقلاب):نفوذ نفوذ نفوذ...
یوسف
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
این انقلاب اسلامی باید همه مردم به این اگاهی برسند که یه گروه مرفع طلب وسرمایه دار و غربگرا که الان وارد مجلس شدند با عملکردی که در اینده دارند مردم به این نتیجه میرسند که این گروه به فکر درد مردم نیستند بلکه به فکر سازش باغرب توسعه لیبرال و سرمایه داری در ایران هستند و همینطور در خبرگان که اینجور شده این گروه در ایران اخرین ازمون خود را میدهد و مطمعن هستم که همه مردم به این اگاهی میرسند که هدف این گروه در ایران چیست ...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
ارای مجلس اصفهان نفرات 1 تا 15 تا اکنون در اخبار استان ساعت20:45 اعلام شد
به ترتیب فولادگر اصولگرا تاجالدین و خلقی اصلاح طلب و....
14
3
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
یعنی خداییش خیلی اغلب تهرانیا باحالن یکی باشه بهشون برسه بهش رای میدن کاری به خط و خوطش ندارن انقلاب براش مهم باشه یا نباشه متعهد باشه یا نباشه اون وقت میگن رای همه یه طرف رای تهرانیا هم یه طرف واقعاعادلانه است بقیه ملتم که از پشت کوه اومدن ولشون کن (آقا پیام مارم بذارید ملت بخونن)
62
8
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
تهران حاشیه ایرانه اصالت نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
وقتی این خبرو شنیدم خیییییلی ناراحت شدم از تهرانیا... هرچند انتخابات 88هم اکثریت به فتنه گرا رای داده بودن... بعداز نمازم دلم گرفت از مظلومیت رهبرم ، دعا کردم برای سلامتی و طول عمرش و عزت روز افزونش....انشاءالله به زودی زود پرچم این کشور از دست حضرت آقا به مولا و صاحب اصلیش میرسه... آی هموطنای تهرانی که به پدر فتنه گرا رأی دادید، دست مریزاد... خوب دشمن شادمون کردید. حسابی دل داعش و وهابیا و انگلیس و آمریکا رو شاد کردید و دل امام زمان(ع) رو به درد آوردید... باز جایی شکرش باقیه که برا مجلس اکثریت منتخبین استانهای دیگه اصولگرا هستن... بترسید از اون روزی که باید بخاطر این رای ها جواب پس بدین.....
107
21
مشهدیم
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
خدا خیرت بده برادر
بازم با وجود شما ها دل ما گرمه که تهران خالی از معرفت نیست.
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
آخرش این تهرانی ها تو آتیشی که خودشون هیزمشو آماده کردن میسوزن...به این زودیا از خواب غفلت بیدار نمیشن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
تقریبا همه اصلاح طلبا که تایید شده بودند رای اوردند درسته تعدادشون کمه ولی رای اوردن.عاقبت متحد نبودن کله خری همینه اقایون اصولگرایی که احمدی نژاد و منحرف میدونستن و در اوج فتنه زیرابشو میزدند نوشجانشون.چوب خدا صدا نداره.
48
18
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
باز عدم اتحاد کار دست مون داد
آخه چرا
چرا
یوسف
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
احمدی نژاد رو خدا رحمت کنه!؟
اونی که ازش حرف میزنین مشایی!؟؟؟
منتظر
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
شهر ما هم یک نماینده اصلاح طلب و 11 نماینده اصولگرا داشت که بخاطر خودخواهیشون باعث شدن اصلاح طلب بره مجلس اگر رفته بودن کنار حداقل دو برابر رای داشتن اصولگراها ولی حیف که فقط به خودشون اهمیت دادن نه به مردم و صلاح مملکت حیف
اصلاحاتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
دم همه تهرانیا گرم زنده باد اصلاحات که ترکوند..... مردم تحصیل کرده تهران نشون دادند که دوره ی تندرو ها تمومه
26
196
هم وطن
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
عذرخواهم ولی تهرونی ها با این رای شون نشون دادن که دنبال چیزای دیگه ان.
روضه باز نمیخونم اهل دل فهمیدن...
از مشهدیا یاد بگیرن این به اصطلاح تحصیل کرده ها
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
خدا کنه این "تندرویی" که شما میگی رو خودت بهش رسیده باشی نه اینکه آمریکایی ها بهت یاد داده باشن!
مهران
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
مرسی ... مرسی ...
ابراهیم
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹
انقدر تهرانیا تهرانیا نکنید اقا خیلی هم بودند درست انتخاب کردند ببینید چه می کشند اونها حداقل از اونها تشکر کنید.
الف رسول پور
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
و بخصوص اصفهانی ها
یک بی بصیرت
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
خیلی ملت خوبی هستیم. هر کسی و چیزی که باب میلمون نباشه میشه آمریکا، دشمن ، کافر، نفهم، بی بصیرت...... . یاد بگیریم اگه مدعی دموکراسی اسلامی هستیم، تفاوت بین انتقاد و توهین بفهمیم.
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
شمارتو بفرست جوجو
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
فدای همه مشهدی ها که فقط اصولگراها را فرستادن مجلس، انتخاباشون واسه برا مجلس و خبرگان عالی بود....
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
صدای نفوذ میاد ......... 9دی رو یادتون رفته؟ پس باید ضرب مشت جدید تری از مردم بخورید! ریاست جمهوری جبران می کنیم!
منتظر
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
تحصیل کرده یادزد؟
تهرانی ها جز یه مشت مرفه بی درد و خودخواه هیچی نیستن
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
ما به رای ملت احترام می گذاریم ولی الان شما اصلاح طلب ها هستید که از کلمات وارداتی مثل تندرو استفاده می کنید ودل رهبر رو به درد میارید
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
مشهد در خدمت همه اصوگرایان هستم انشا الله به جای تهران هم انجام وظیفه خواهد شد
مبارز
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
تحصیل کرده غربن دیگه ازکوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
ما از قصد به کاندیدای شما رای دادیم تا شما رای بیارید .صدماتش برای امنیت و پرستیژ مملکت کمتره،اگر ما رای میاوردیم معلوم نبود تا کی باید شما هارو کبریت بدست از تو سطل اشغالا بکشیم بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
لیست اصولگرای تهرون در خاک و خون غلطید
شرمنده واقعا ولی دم مستقل ها گرم
قشنگ رای همه رو شکوندن
17
45
فرزانه
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
سلام
تبریک ب ملت عزیز بخاطر خلق حماسه 7 اسفند
شما ک میگی مردم تهرون نشون دادن دیگ دور تندرو هانیس
حضرت اقا توسخنرانی نجف اباد این بحث تندرو و میانه رو رو کاملا روشن کردن و فرمودن تندرو مقابل منحرفه ن میانه رو تندرو و میانه هردو دریک مسیرن حال اینک تو یک مسیر یک عده سریع میرن و یک عده..........ک ایه قران هم هس در راه خدا سبقت بگیرید
و اینک هدف انگلیس تو خبرگان تهران این بود ک ایت الله(جنتی مصباحی یزدی و محمد یزدی) این دور وارد مجلس نشن ک ب لطف تهرانیا ب این هدف رسیدن
این همون نفوذیه ک اقا مدت هاس دارن میگن 10533
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
دم اصولگرا گرم که با عدم وحدت باعث شکست خودشون شدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
ارای اعلام شده در تهران از صندوق رای های خاصی است که نتیجه اونها به نفع هاشمی و باندش میباشد اما مطمئن باشید نتایج با اعلام سایر صندوق ها به طور محسوس جابجا میشه . اما سوال اساسی اینه که اعلام رای این صندوق ها تصادفی بوده یا فکری پشتش وجود داره؟
46
37
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
اعلام کردن از همه مناطق بوده
هموطن
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸
پ ن پ خواستی اعلام کنن فقط صندوق های شمال شهر تهران بوده
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
همه صندوق ها تموم شد پس کو
مبارز
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
ان شااللله سخنانتان صحیح است
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
آهای تهرانیا برین دعا کنین مدیون خون شهدا و مدیون ساکنین مناطق محروم کشور نشین با این انتخاباتون...
127
26
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
آقا مجتبی مردم از این همه خلاف و اختلاس در دوران اصولگرایی خسته شده اند دنبال فرار از وضعیت بودند که این شد که میبینید
حق بده به رای مردم تهران و انکار نکن
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴
جو نگیرتت!
ناراحت
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳
البته تا حدودی درست میگه این بنده خدا
مردم از فساد بیزارن و متاسفانه اختلاس ها در دوران اصولگرایی مجلس و دولت بود
البته قبلا هم بود اما به چشم نیومد
حسین
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷
دوست من ناشناس که گفتی حق بده» شما عرصه رو برای اختلاس گرهای واقعی باز گذاشتی اینه تدبیر و امید . رهبری 15 ساله میفرمایند مبارزه با اختلاس، اصولگراها مجدانه تلاش کردن وهر خطریرو به جون خریدن این بود حقشون که از لیست 30نفره یه نفرشون رای بیاره اونم دکتر حداد ، واقعا که آدم در حیرته که شما چطور فکر میکنید با دید شما شهرستانیها که باید بیشتر خسته بشن لااقل تهران جمعیت زیاده کار هست ما که کارم نیست لابد باید انقلاب کنیم
یوسف
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
فسادای دوره 8ساله!؟ اگر اونجوری که شما میگید باشه!؟؟ با فسادای 2 ساله نیمه روحانی قابل قیاس نیست!؟؟؟
باش تا صبح دولتت بدمد!؟
سعید
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کسانی حرف از اختلاس میزنن که بابک زنجانی دست پرورده شان است شما که هروز متفکرانتان جاسوس از کار در میان و کشف حجاب
می کنن دیگه این حرفها رو نزنین
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
مردم تهران فقط اینهایی که بیه اصلاحطلبها رای دادن نیستند یه نگاه به آرا بالای اصولگرایان هم بکنید شاید مجلس رو از دست بدهیم ولی با کمک مردم با بصیرت شهرهایی همچون مشهد و شهرستانهای دیگر انتخاب ریاست جمهوری را باز پس خواهیم گرفت از همین الان آماده حمله به ریاست جمهوری هستیم.
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
نه اینکه اختلاس مربوط به دار ودسته هاشمی واصلاحات نبوده؟؟!!
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
منظورت پسر رفسنجانیه
حمیدرضا
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
درزمان احمدی نژاد این آقایان وی را به انحراف بردند و درست است که خودش هم به جاده خاکی زد و مردم دیندار بهش رای ندادن ولی شما از روی تعصب جاهلیت به سیستمی رای دادید که میخواهد سرمایه داری و فساد را در بدنه قوانین کشور نهادینه و این را یک امر عادی و گریزناپذیر جلوه دهد و مردم را ریزه هوار سرمایه دارهای انگلیس نشین و آمریکا نشین کند.
مبارز
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
آقایی که اسمت معلوم نیست
آیا مردمی که خود ببهانه ی همین اختلاس ها در بیت المال دست میبرند گران فروشی می کنند و ....
می توانند به اختلاس ها معترض باشند؟؟؟نه نمی توانند چون خود این کار ها را در سایز کوچکتر انجام میدهند
اسماعیل
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
این سبک زندگی تهرانی هاست
و البته شیوه ی درآمدشون
و اینکه دلشون سپردن به غربی ها
و البته هم به این خاطر که نتیجه یه همچین چیزی میشه
ارباب رعیتیه دیکه وقتی از اصول غربی ها اطاعت کنیم نتیجش میشه تهران
حالا نمیفهمن اولین و کوچکترین نا امنی که از طرف همون دلداراشون به وجود میاد اونوقت میفهمن که چه غلطی مرتکب شدن
محمود
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
البته خاطر نشان میکنم که این پولی که ریخته شد توی دست و بال مردم یه فرد نزدیک به اصولگرا ریخت (احمدی نژاد) پس اختلاس ها همگانیه و فقط به اصولگرایان نسبت داده نمیشه که البته مختلسین تا الانش که اصلاحاتی بودن تا ببینیم بعدش چه کسایی میشن
خیاط گلها( اوسااکبر )
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
زنده باد اصول گرایی ، زنده باد شهرستانیهای با بصیرت و آگاه همانهایی که به دید تهرانیهای عزیزمون شهرستانیند ، و زنده باد نماینده اصول گرای چناران و طرقبه شاندیز دکتر محمد دهقان که با بصیرت بالای غیور مردانی از چناران و طرقبه شاندیز بار دیگر به مجلس راه یافت تا راهی برای آبادانی این مملکت بزرگ باز نماید انشا الله
100
43
سید حسن
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
البته بگم دوست عزیز درسته اکثر شهرستانی ها به اصول گراها رای دادند اما همه میدونیم که رای پایتخت مهم ترین رای کشور به شمار می آید چون هم قطب سیاسی کشور و تعداد نمایندگانش به اندازه 4 تا 5 شهرستان عملا با رای آوردن اکثریت اصلاح طلب ها در هر دو انتخابات نشان میده که تهرانی ها دنبال اختلاس گر و رشد اقتصاد و امثال اینها نیستند بلکه دقیقا نظام و رهبری رو نشونه گرفتن که اگر باز هم در انتخابات ریاست جمهوری هم همین روال ادامه پیدا کنه دیگه باید متاسفانه شاهد تغییرات اساسی در نظام باشیم مگر اینکه آدم سازی و شخصیت سازی کنیم و یک فرد مناسب و انقلابی رو برای ریاست جمهوری آماده کنیم در این صورت از خطرات احتمالی نظام کاسته میشه
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
تهران همه اصلا حطلب هستند ... متاسفم برای مردم شهر تهران
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
نمیدونم چرا اون زلزله معروف تو تهران نمیاد الان واقعا وقتشه
144
50
محمدصدرا
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
مرضیه خانم این حرفها چیه
تقصیر خودمونه که برای جوانان و بخصوص دانشجویان وقت نذاشتیم نه کار فرهنگی نه توجیهی
مطمئنم بخاطر درک نادرست از وضعیت و نداشتن آگاهی مستند و مستدل ، تهران به وضع دچار شده
خلاصه کم کاری از خودمونه که اون دنیا باید جواب بدیم
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶
دعای امام زمان با این مردم است
حسین
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶
حتی پیامبرهم با درنگ درخواست عذاب میکرد بیاین از امشب باهم قرار بذاریم براظهوربیشتر دعا و تلاش کنیم وهچنین دعا کنیم خدا هم اینان رو هدایت کنه و هم مارو در مسیرمون مستحکم تر قرار بده/دربدترین وضعیت هنوزم ما اکثریت هستیم بالای 150کرسی ازآن اصولگراها و مستقلینه این درحالیه که دولتهای قبل بالای80درصد از جناح دولت وقت بودن و این نشان پیروزی و آگاهی مردمه/ ولی ای کاش احمدی نژاد تدبیربیشتری به خرج میداد شایدم اینا آزمون الهی برا متنبه کردن و خودسازی ما باشه/الهی رضا برضائک صبرا علی بلائک تسلیما لامرک لامعبود سوائک یا غیاث المستغیثین:خدای من راضی به رضای تو هستم .بر بلاو ازمایشت صبر می کنم .تسلیم امرت هستم .معبودی جز تو ندارم .ای فریاد رس فریاد خواهان.
یوسف
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
نهایت بی بصیرتی مردم تهران!؟
چرا فکر نکرده عمل کردن و چهر سال کشور رو به سمت سیاسی کاری سوق دادن!؟؟
کمیل
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
سلام
کمی به حرفهای امام راحل در زمینه انتخابات و سخنان رهبر عزیز در زمینه انتخاب مردم توجه کنی، یحتمل متوجه میشی که نیاز نیست اینطور دعا کنی! هرچی بشه ملت بیدارن، 9 دی یادت نره.
یالثارات الحسین
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
با سلام
ببخشید ها اگه اون زلزله معروف که میگید الان وقتشه خودتونو یادتون باشه نجات بدین .

خدا همتونو هدایت کنه ان شاءالله
خطاب به کسی که نوشته شما خودتونو نجات بد
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
اگه زلزله ای برای نابودی کفار بیاد حتما خدا قبلش مومنارو نجات میده
تهران
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳
مرضییه خانم چرا تو تهران زلزله بیاد تو شهر خوتون بیاد
والا
پوریا
United States of America
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
اقای مفتح نماینده تویسرکان در لیست اصلاحطلبان هستند.اقای امامی (ملایر)اصلاحطلبند.اینطور ک معلومه دستکاری کردید . خخخخخخخ
درود بر اصلاحات درود بر مردم با بصیرت تهران
0
6
پوریا
United States of America
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
درود بر اصلاحات درود بر هاشمی درود بر مردم فهمیده تهران که فریب تهمتهای اصولگرایان رو نخوردن.:)
5
24
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کجای کاری جیگر جان شما از سال ۸۸ تا حالا مدام داری فریب میخوری
اصلاحاتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳
تهرانیا نشون دادند چ خبره در ضمن توی همین چندسال مشخص شد کی دلسوزه.
یه سوال دیگه من خودم یه دانشجوام و مثل شما از جایی خط نمیگیرم .... جامعه دانشجویی کشور بیشتر اصلاح طلبن
یه چیز دیگه دین هرکس به خودش مربوطه شما فک میکنین خودتون فقط مسلمونید و بقیه کافر از کجا معلوم شما خودتون دروغ نمیگید به ماها میگن معاویه ولی از کجا معلوم خودتون معاویه نباشید .... دین واسه شما نیست همتون واسه جیب خودتون نگرانید
3
14
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
افساداتی گرامی اصلا شما بیشمارید نه فقط تو دانشجوها بلکه تمام 80 میلیون مملکت مال شما ولی فرق ما با شماها اینه که به دموکراسی احترام میزاریم و نمیریزیم تو خیابونا .....در ضمن این شماها بودید که سال 88 نه تنها خط میگرفتید بلکه خط هم میدادید که چطوری مسجد که خونه خداست رو به اتش بکشند مسلمون!!!!!!!!!!!
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
واقعا ایران با وجود رهبری دموکرات ترین کشور دنیاست گرچه من این دموکراسی که نتیجه اش فتنه 88 بودرو قبول ندارم ولی حداقل مشخص شد کسانی که با کلمه دموکراسی فتنه 88 را آفریدند و همه را بی سواد میخوانند و با مردم مردم کردن تمامیت خواهی و انحصار طلبی خودرا فریاد میزنند چقدر دیکتاتوراند.
6
1
زری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷
انا لله و انا الیه راجعون
1
5
تندرو افراطی بی شناسنامه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷
به نام خدا.دوستان برادران و خواهران به نظر من انتظاراتتون از مردم تهران بی جاست....این تهرانی ها نبودند که انقلاب رو به راه انداختند و به پیروزی رساندند ، این تهرانیها نبودند که جوانهاشونو توی جنگ جلوی تیر بردند (البته منظور همه نیست مسلما) ولی این تهرانیها بودند که فتنه 88 رو به راه انداختند و مملکت رو به این روز انداختند و درنهایت وقاحت نسبتش میدند به اصولگراها ، این تهرانیها بودند که جلوی مک دونالد صف بسته بودند، این تهرانیها بودند که تو روز عاشورا اون ننگ رو برای نظام به ارمغان آوردند(البته تابلوئه که منظورم همه نیست،خودی ها جو نگیرتشون)....تهران از دست رفته.....سامری اینها توی ذهن اینها ده ها و بلکه صدها گوساله نه بلکه گاو چپونده....فقط با این فرق که همش از طلا نیست.. از آمریکاست
25
2
اصول گرا
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
چقدر جالب تحلیل کردی.خدا عزتت بده . خدا کنه اصول گراهای شهرستانی خودی نشون بدن.
دعوت به صبر استراتژیک!
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶
دوستان الانم اتفاق شاقی نیفتاده به قول رهبری سر یه چهارراه شلوغ شده (ولی نه به اون زیادی) باید بذاریم رد شن. مطمین باشین ماشهرستانیها این دفعه جواب رای دادن اینچنینی رو به حول و قوه ی اللهی در انتخابات ریاست جمهوری محکم خواهیم داد و به یاد داشته باشین هنوزم ما مستقلین و اصولگراها اکثریتیم درصورتی که اگر به روال دولتهای قبل باید پیش میرفتیم اقلیت باید میبودیم. وعده ی ما دوسال دیگه صندوق ریاست جمهوری. منتهی ازهمین الان کارفرهنگیرو شروع میکنیم/علی پشت و پناهتون
8
4
باراباس M . I . S
Germany
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸
در خوزستان مسجد سلیمان نوشتید علیرضا ورناصری اصلاح طلبه . ولی من ایشون رو تو لیست اصول گرایان دیده بودم
2
0
حساسنشو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱
با کدوم منطق جور در میاد که : یعنی اصولگرایان تهران تعدادشون به ۵۰۰ هزار نرسیده که آقای حدادعادل ۳۰۰ هزار رای اوردن
بعدشم بعدش همه ی لیست اسرائیل پسند از صندوق بیاد بیرون به جز یکی اونم فک کنم برای چشم نظر گذاشتن ؛ که یهو چش نخورن
و بعد تابلو رای های اصولگراها محو شده
حالا اینا هیچی ؛ اگه خودشون بودن الان یکی یه نخ سبز به دست شون بسته بودن ؛ سطل و اتوبوس و مغازه و مسجد آتیش میزدن
بعضییام عین جنگ جمل این آشوب رو فرماندهی میکردن
دیروز هنگام رای دادن ؛ "در و گوهری" از دهان آقای ...خارج شد ؛ که عین همون "گوهرها" از دهن نحس اسرائیل خارج شده بود
آخه تا کی در خواب غفلت
چقدر انسان باید مست قدرت و ثروت بشه که حرفی که از حلقومش میاد بیرون با حرف اجنبی یهودی منطبق باشه
1
0
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴
افراد حامی اصلاحات لطفا ببینن
مثل اینکه آقازاده اصلاحاتی که با استفاده از هزار کارگر عسلویه رای جمع کرده بود رای آوردند
به به
به به
5
1
فرشاد
United States of America
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
خدایا صد هزار مرتبه شکرت...
از یک طرفی برد قطعی اصولگراها در مجلس از طرفی رای اوردن این خاشمی باعث شد که غرب و اصلاحات غربگرا در برزخ بمونن...چون دیگه نمتونن ادعای ابطال و تقلب بکنن...
خدایا حکمتت رو شکر...
3
0
شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
دست شما درد نکنه تهرانی هایی که فقظ منتظرید بی بی سی چی میگه که دقیقا همون کار و انجام بدین! بعدشم میگن ما نگران امنیت ایرانیم !!شما که به جای اینکه حرف رهبرتون و گوش بدین دنبال اینید که بی بی سی چی می گه ! این جوری میخواین امنیت و تو کشور برقرار کنید!!! ببینید با خودتون چی کار کردین که حرف بیگانگان کشور براتون صحیحتره!!! امیدوارم گناهانتان دامن ما را نگیرد!!! کسایی که سردمدارشون آقای رفسنجانی و بچه ها و خانواده آشوبگرش هستند میخواهند امنیت را در کشور پایدار کنند!! خدا عاقبت همه رو بخیر کنه!!!
5
16
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
رسانه دانشجوی عزیز:
فرماندار مشهد گفته تمتم این نتایج که برای مشهد میگویند کذب محض است
پزمانفر و قاضی زاده به مجلس رفتن
سه اصلاح طلب و سه اصولگرا میرون مرحله دوم.
2
6
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
نماینگان پرخاشگر که همش فهش میدادن و تو کار سیمان بودند کجایند؟؟؟؟؟؟
6
3
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
اون که تو کار سیمان بود که هنوز سر جاشه روحانی و ظریف مگه نبودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
من فقط می خوام بدونم فساد تو خانواده هاشمی دیگه چجوری باید اثبات میشد که باز هم مردم تهران به هاشمی رای دادن!!!؟؟؟
مردم تهران اکثرا دیگه روحیه انقلابی ندارن!
شکمهاشون سیره از رو شکم سیری رای میدن.
متاسفم برا همشهریام
22
5
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
نه دوست من همشون شکم هاشون سیر نیست فقط وقتی این پولدارها رو میبینن که با شاسی بلندهاشون میرن دم حوزه اخذ رای دست پاشون میلرزه و منفعلانه برای خوشایند اون شکم سیرها رای میدن که این نشان دهنده ضعف ایمان اونها به خداست.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
استان ما خراسان جنوبی کمپلت اصولگراها رأی آوردند... فکر میکنم 70 تا 80 درصد مجلس همگی اصولگرا هستند و با توجه به این مجلس ان شالله دولت آینده هم اصولگرا خواهد بود.
11
7
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
تمام این اتفاقات به نظرم به خاطر متحد نبودن دوستان اصول گرا هست اینقدر به این احمدی نژاد بدبخت فحش دادید و تخریبش کردید و همصدای دشمن و اصلاحات برای تضعیف دولتش شدید که آه این بیچاره دامنتونو گرفت به نظرم حق ملت ایرانه تازه بیشتر از این ها باید بکشید 8 سال خدمت کرد و آخرش چه جوری جوابشو دادید ببینید اصلاح طلبا چه جوری هاشمی و خاتمی و میر حسین میپرستن به جای اینکه هر سری هی برای همدیگه بزنید یه کمی متحد باشید بد نیست. به نظر من منم موافقم حزب اللهی تو بعضی چیزا افراطی هستند و به خصوص تو این قضیه چنان نفهمیده و نسنجیده همصدای دشمن شدید که رئیس جمهور انقلابی و خادم ملت رو شوتش کردید. همیشه همین بوده زمانی که از نعمت های داده شده شکرگزار نباشید همواره ظلم بر شما چیره خواهد شد. والسلام
13
6
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
دمت گرم و قبل از اینکه فتنه گران کمر دولت احمدی نزاد رو بشکنند این اصولگرایان پلاستیکی بودند که کمر دولت اصولگرا رو شکستند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
اصلاح طلبا رو به اسم اصولگرا زدید مثال قزوین همه اصلاح طلبند چطور بهمن طاهر خانی رو اصولگرا زدید و ....
0
0
یک بی بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
خیلی ملت خوبی هستیم. هر کسی و چیزی که باب میلمون نباشه میشه آمریکا، دشمن ، کافر، نفهم، بی بصیرت...... . یاد بگیریم اگه مدعی دموکراسی اسلامی هستیم، تفاوت بین انتقاد و توهین بفهمیم.
18
11
و اما تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
این روزها
تنها هوای این شهر آلوده نیست....
15
6
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
باسلام خدمت مردم شریف ایران و همه اونایی که به ندای رهبرعزیز، امام خامنه ای گوش دادند و در انتخابات شرکت کردند.زنده و پاینده باد ایران اسلامی.دوستدار همه شما عزیزان هستم
8
0
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
سلام متاسفانه این همه گروهی نگاه کردن به مشکلات نه تنها باعث نمیشه گره ایی از مشکلات باز بشه بلکه نگاه حزبی و پرده دری برای تخریب حزب مقابل باعث دامن زدن به مشکلات میشه
جالبه تا دیروز اصولگرا و اصلاح طلب بود
الان تهرانی شهرستانی هم اضافه شد
بیایید به رای هم چه شهرستانی چه تهرانی چه اصلاح طلب چه اصولگرا و چه مستقل احترام بذاریم
و با کمک مردم و مجلس و دولت کشور رو از این وضعیت خارج کنیم
6
4
ali mim
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
محمدرضا عارف اصلاح‌طلب
علی مطهری اصلاح‌طلب
علیرضا محجوب اصلاح‌طلب
سهیلا جلودارزاده اصلاح‌طلب
الیاس حضرتی اصلاح‌طلب
کاظم جلالی اصلاح‌طلب
محمدرضا بادامچی اصلاح‌طلب
فریده اولاد قباد اصلاح‌طلب
مصطفی کواکبیان اصلاح‌طلب
سیده فاطمه حسینی اصلاح‌طلب
پروانه سلحشوری اصلاح‌طلب
ابوالفضل سروش اصلاح‌طلب
علی نوبخت حقیقی اصلاح‌طلب
غلامرضا حیدری اصلاح‌طلب
مهدی شیخ اصلاح‌طلب
فاطمه سعیدی اصلاح‌طلب
محمود صادقی اصلاح‌طلب
محمدعلی وکیلی اصلاح‌طلب
بهروز نعمتی اصلاح‌طلب
پروانه مافی اصلاح‌طلب
فاطمه ذوالقدر اصلاح‌طلب
سیدفرید موسوی اصلاح‌طلب
محمدجواد فتحی اصلاح‌طلب
طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی اصلاح‌طلب
محمدرضا نجفی اصلاح‌طلب
داود محمدی اصلاح‌طلب
محسن علی جانی
14
4
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
انقد مردم تهرانو سرزنش نکنید. خلاف اخلاق هست که به مردم توهین می کنید. انتخابات برد و باخت داره و مهم اخلاقه که رعایت بشه. مردم تهران سهم مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارند و همه ی سران این مملکت هم ساکن تهران هستند.باید به نظرشون احترام قائل باشید و همچنین به نظر شهر های دیگه. امیدوارم این فرهنگ جا بیوفته که به مردم یک شهر چه تهران چه شهر های دیگه توهین نکنیم.
9
24
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
آقا فرهاد اون روزی که بعد از انتخابات سال 88 همین تهرانیها به رای مردم شهر های دیگه به رئیس جمهور منتخب نه تنها احترام نگذاشتند بلکه عملا تمکین نکردن و 8 ماه تمام کشور رو با بحران رو به رو کردن چرا شما این حرف رو نمیزدی اونموقع شعار میدادن که هر کی جک و جواده با .... و شعارهای دیگه و به کسانی که مخالف اونها رای داده بودن لقب شهروند درجه 2 داده بودند.حالا شما خودت قضاوت کن ما حق داریم که از رفتار سیاسی اونها شاکی باشیم یا نه.
ناشناس
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
چه طور 4 ملیون رای خبرگان تهران 3 روز طول میکشه شمردن
ولی 10 ساعت 30 ملیون رای ریاست جمهوری تو سال 88 میشمرن
جای بحث داره
ali mim
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
حالا همه ملت با یک صدا::
وااااای واااااای وااااااای .... اکبر رفت خبرگان....وااااای وااااااای وااااااای .... عارف رفت مجلس... وااااای وااااای واااااااای

بچه کی حال داره رفسنجای رو 8 سال تحمل کنه؟؟؟؟؟ من یکی که اصلا حالش رو ندارم
24
10
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
عزیزم رفسنجانی ۸۲ سال از بهار زندگیش سپری شده و تابستان و پاییز رو خیلی وقته که رد کرده دیگه یواش یواش داره به زمستان زندگیش نزدیک میشه
چطورید
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
حال کردم ها حالا کو تا 8 سال انشاللخ120سال سایه شون سر ملت هست
مستقل
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
نگران نباش روباه پیر عمری نداره
نازي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
سلام
لطفا اصلاح كنين قوچان در خراسان رضوي و فاروج در خراسان شمالي يك نماينده داره كه آقاي هادي شوشتري اصلاح طلب حامي دولت با اختلاف بيش از 800 رأي انتخاب شدندو اقاي رستمي اصولگرا نفر دوم شدند
1
0
ناشناس
United States of America
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
جونم اطلاحات...
16
26
باراباس M.i.S
Germany
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
آقا شما گفته بودین ورناصری اصول گراست چرا نوشتید اصلاح طلب
استان خوزستان حوزه مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا
29
3
sajad.m.s
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
بنظرم اینطور که فرمانداری تهران داره ارای حوزه انتخاباتی خودش رو اعلام میکنه
تا چند دقیقه دیگه اعلام میکنن

.
.
.
.
.

شاه برگشت،

یعنی واقعا وزارت کشوریا، خودشونم روشون میشه این لیست رو اعلام کردن
12
18
AZAD
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
خوانندگان محترم ؛ مراقب شیطنت ودسیسه های ستاد انتخابات تهران باشید ! چون تاکنون آمار واقعی نداده وبعد از دوروز که آمار واقعی را علنی کرد ، قطعا اصولگرایان پیروز انتخابات هستند ! واین شائبه را به مخاطبین القا میکند که چگونه وچطور به ناگهان ورق برگشت ، واصلاح طلبان که پیروز بودند یک شبه اوت وخارج شدند.
11
32
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
خودت فهمیدی چی گفتی
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴
خودت اوتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
چطور حداد عادل که سرلیست بود هم رای نیاورد و جزو سی نفر اول نیست؟ چطور میشه اینو باور کرد ....
34
11
تهران
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
به خاطر این که هنوز باور ندارید که مردن تهران بعد از دو دوره ذخم خردن از اصول گرا
و دادن وعده های توخالی از اصول گرا ها دیگه بهشون رای نمی دان
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
چه اصلاح طلب و چه اصوالگرا فرقی نداره. بنظر من همه با هم برای ایران کار کنیم بعنوان مثال در انتخاب شهردار تهران یک اصلاح طلب باعث شد که آقای قالیباف رای بیاورند و یا آقای لاریجانی اصولگرا همیشه در زمین اصلاح گران بازی می کرد و گل به اصولگرایان می زد.
17
6
فرشته
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵
احسنت
علی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
چرا یک فرقی داره با وجود عکس ریشه فتنه در سربرگ لیست امید یعنی تایید فتنه
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
در مجلس مهم اکثریته که با اصولگرایان می باشد و تهران فقط یک حوزه از چندین حوزه است مثل مشهد ، اصفهان و بقیه حوزه ها
15
10
علی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
ایران فقط تهران نیست
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
واقعا جای تردید است که سرمایه داری دربین مردم تهران تااین حد خواهان داره که به آقایان اصلاح طلب رای دادند یا بصورت سیستماتیک دولت به ادارات اعلام کرده که برن تهران به آقایان رای بدن درضمن اعلام ساعت به ساعت نتایج انتخابات هم حذف شد و یکباره اصلاح طلبان در تهران بالا آمدند یعنی مردم با دست خود به وطن فروشان رای دادند.
21
20
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
ضمن تبریک به ملت ایران، رای به جناح خاصی اصلا مهم نیست. مهم حضور حداکثری مردم و میزان مشارکت است.
به رای مردم بایستی احترام گذاشت.
15
10
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
تمام مردم ایران از مردم مشهد یاد بگیرن
تموم لیست اصولگرا تو مشهد رای آورد الآن کمی مردم تهران غیرت مردم مشهد داشتن الآن به جای 30 اصلاح طلب 30 اصولگرا میشد نماینده ی مردم تهران
45
13
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
امان از کوفه
ناشناس
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
امان از کوفه
حسین
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
نمیدونم چرا دوست دارید نظر همه مثل نظر شما باشه
یالثارات الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
با سلام با تشکر از قراردادن نتایج انتخابات سراسر کشور

زهرا ساعی از تبریز اصولگرا نیست اصلاح طلب هست اشتباه را لطفا تصحیح نمایید.
9
1
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
میزان رای ملت است.
16
1
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
من یک اصولگرا هستم . ولی در جواب دوستان اوصولگرا یا مستقل خودم که نوشتم ( ما متاسفیم که تهرانیها به افرادی دیگه مثل اصلاحات و هاشمی رفسنجانی رای دادن) . انتخابات نظام بزرکترین برگ برنده هست درمقابل چشم طلمع دشمنان و اینکه طبق قانون اساسی همه یک رای دارن و رایشون ارزش داره . واینکه حضرت اقا فرموندن راه حرکت دولت رو مجلس مشخص میکنه .و هر کسی ایران رو دوس داره بیاد رای بده. بنابراین اولا رای هر ایرانی یک جواب مثبت به نظام اسلامیه و رای دل امام زمانو شاد میکنه .دوم اینکه دشمن رو شاد نکردن و مشت محکمی بود به دهان دشمن زدن . سوم اینکه حق قضاوت بر دوش ما نیست عزیزان .
بنابراین بیایم از فردا از همین مجلس چه اصلاح طلب چه اصولگرا چه مستقل مطالبه گر باشیم نه اینکه بگیم چون اوصلگرا شد مجلس تمومه دیگه
21
9
محمدجواد
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
رای دادن به کسی که خود دشمن از اون تبلیغ و دفاع کرده یعنی مشت زدن تو دهن دشمن؟
در جواب اقا محمد رضا
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲
برادر منظور دادشمون چیز دیگست . تا اخرشو بخون . میگه که دشمن اگه راهی نداشته باشه دس به همه کاری میزنه . دوستمون میگه که اگه هم اصلاح طلبن ولی باعث پیروزی و سربلندی ما شدن . عدو شود سبب خیره . ارررررررررررررررررره گلم .
نیما
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
دادش گلم تا اخرشو بخونی موضوع دست میاد . عدو شود سبب خیره . از نگاه بالا به موضوع نگاه کنید لطفا . اره گللللللللللللللللللللم.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین(فارس):

کورش کرم پور - اصولگرنیست بلکه اصلاح طلب است لطفا تصحیح شود
من خودم اهل فیروزآباد فارس هستم
8
1
یه بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
ما اهل تهرون نیستیم علی تنها بماند!!
62
12
علی
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
واقعا همینطور است اینها از بزرگترهای خود که رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را با اقتدار شکست دادند امروز وبه تدریج فاصله گرفته اند
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
این حرف درست نیست. من در منطقه جنوب تهران زندگی می کنم و به لیست اصولگرا رای دادم خیلی ها مثل منند.
lمشتاق
Iran, Islamic Republic of
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
توی فسا(استان فارس) جنگ بین اصول گراهها بود.که برادر جمالی پیروز شد .انشاالله که اصولگرای ولایی و دلسوز برای شهر خوبمان فسا باشه.
8
2
اصول گرای اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
وقتی اصلاح طلبها واسه 10 20 سال دیگه برنامه ریزی دارن و هر شب و هر هفته جلسات مخفی شوراشونو برگزار میکنن و تئوری های پیرزوی شونو از حالا می چینن طبیعیه رای اوردنشون تو تهران.ما و همینطور اصول گراها ضربه بد کار کردن خودمونو خوردیم.احسنت و صد درود به این همه تلاش اصلاحاتیا از این جهت واقعا دمشون گرم
15
8
حمیدرضا
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲
دقیقا مثل اربابشون انگلیس برنامه ریزی میکنند ولی نمیدانند این مملکت با ایدئولوژی زنده است.
سعید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
تو حوزه انتخابیه ارومیه بهادری و میلان اصلا تو تبلیغاتشون و پوسترهای تبلیغاتی شون نوشتن «کاندیدای اصلاح طلب» !!! ولی شما نوشتید اصولگرا؟؟؟؟!!!!!!!
4
2
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
تو حوزه انتخابیه ارومیه ، سید هادی بهادری اصلاح طلبه زدین اصولگرا
12
10
ناشناس
United States of America
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
به جای توهین و به احترامی به دموکراسی لطفا به رای مردم که حق الناس است احترام بگذارید . دیگر زمان تحمیل خواسته های یک عده محدود به مردم فهیم گذشته است.
20
39
حمیدرضا
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
شما اگر فهیم بودید به لیست انگلیسی رای نمیدادید.
شفیعی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
نمردیم و معنی مردم فهیمی که از انگلیس دستور می گیرند و هم فهمیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تازه بگذار نگم داعش و وهابیهاو عربستان سعودی قاتل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببخشید فقط مردم تهران فهیمندیا اونایی که فقط به اصلاح طلب ها رای دادند!!!!!!!!!!!! خدا کنه با این حزب بازی هاتون مردم و کشور به باد ندین!!!!!؟؟؟؟؟کم سالهای پیش از دست این دو دسته بازی ها و آشوباتون کشیدیم امسال هم باید تاحملشون کنیم ؟\؟؟؟کی می خواین ایران و متعلق به همه بدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک کم کار کنید و اقتصاد و سر و سامان بدید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
تهران غرق در سکوت لعد از نتایج مشهد 1ساعت قبل....عید مشهد منتظرتونیم از خجالت تون در میایم ...رهبر فقط سید علی..
24
4
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
یا لطیف ارحم عبیدک ضعیف
20
0
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
فقط بِچه های مِشَد.ما تا آخِر سربازِ آقایِم!
51
5
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸
یره حلالت که حرف حق زدی
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
مردم کرمان و راور هم غيرت به خرج دادند. هم مجلس هم خبرگان.
مهدی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
متاسفانه مامشهدی ها گندی زدیم که بعدا مثل .... پشیمون میشیم!! مثل دوردوم احمدی نژاد!!!!
حسن
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
ایول به برار گلم وهمه مشدیا
یره خاطرخاتونوم به مولا
ناشناس
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
مودب باش آقا مهدی دور دوم احمدی نژاد هم شما افسادطلبان به گند کشیدید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
بنظر من بیتشر کسانی که به حضرات ایت الله جنتی و یزدی و مصباح رای دادن به روحانی و هاشمی هم رای دادن! ولی عکسش هرگز درست نبوده! و الزاما کسانی که میخواستن به هاشمی یا روحانی رای بدن به مثلث! رای ندادن! پس این علت پیشی گرفتن شون بوده! این قضیه برای مجلس هم سازگار
6
8
سلیمانی1404
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
سلام اگر مقدور است پیگیری نمایید
مردم شمال تهران به دلیل رفاه بیشتر و دردکمتر ، در انتخابات حضور حداقلی دارند و قریب به یقین به اصلاح طلبان رای میدهند
لذا شمارش این صندوقها با سرعت بیشتری انجام میپذیرد و مثل روز روشن است که در جنوب و مرکز تهران به دلیل ازدیاد و تراکم جمعیت ارای بیشتری اخذ میشود که قریب به یقین مردم این مناطق شهر به اصولگرایان رای میدهند حال چه شده که از صندوقهای با ارای کمتر اصولگرایان سر در اورده اند و از صندوقهای پر رای که زمان بیشتری جهت شمارش
13
11
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
خدا یه علمی به ما بده.

یه پولی به فقرا بده.

یه بصیرتی هم به اهل تهران... تا ملت ایران رو دشمن شاد نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
تهران نشینان محترمی که زحمت کشیدین به لیست هاشمی و خاتمی رای دادین...نتیجه دوندگی و کار و زحمت یه مملکتو میریزن جلو شما که یه وقت بهتون بدنگذره اونوقت امروز ...با این رای هاتون چه خبرگان چه مجلس، سرنوشت یه کشور رو به بازی گرفتید...واقعا براتون متاسفم...اگه نماینده هاتون تو خبرگان حقی ناحق کنن و اتفاقی که نباید بیفته مدیون یه مملکتید...
16
4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
دکتر سلام این هفته چی واسمون داری؟؟؟!!
شکست اصولگراها؟؟؟!!!
پیروزی اصولگراها؟؟!!!
کدومش بالاخره؟
6
2
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
تهران شده کوفه
29
42
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
اصلاحات انگلیسی در تهران رای آورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
20
3
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸
اصلاحات انگلیسی :دشمن وجود نداردنگوییم دشمنی؟سوریه.مزاکرات بردبرد؟جمع کردن انرژی هسته ای برنداشتن تحریمها دوربینهای 24 ساعته آمریکا.لیبرال دموکراسی ؟کسی حق نقد برجام رانداردازبرجام عبورکنیم.مردم باید تعیین کنندچه کسی باشدیانباشد؟حتی اگر آقازاده های دین فروش لندن نشین باشند.!!!!!!!!!!!!!!!
13
0
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
سلام دوستان
بنده نظرات اصولگرایی دارم اما راستش شاید بد نباشه که ترکیب مجلس اینطور که شده، باشه
البته اگه اقایون به جای دعوا و.... برای اثبات خودشون تلاش کنند چه اصلاحاتی چه اصولگرا وچه اعتدالی وچه مستقل
البته خدایی تهرانی ها با این افتضاحشون بصیرت اکثر کشور را تحت شعاع قرار دادند
به هرحال خدا به خیر کنه گستاخی بعضی منافقین داخلی را که امیدشون بیشتر شد.
11
4
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
به به غیر از تقلب امکان نداره بتونند یه لیست 30 نفره فقط از یک جناح و لی از سه لیست جدا به ترتیب خودشان باشند بازی دو سر بردی رو شروع کردند چون می دانند اصولگراها اهل اعتراض نیستند و همان تئوری حجاریان رو پیاده کردند اگه اعتراض کنند می گویند دیدید به دموکراسی پایبند نیستند اگه اعتراض نکنند حقشان ضایع شده دمشان گرم اصلاح طلبان که در تقلب هم استادند و همچنین در مهندسی انتخابات البته در تهران توانستند چون دولت تمام تلاشش رو کرده بود که این اتفاق بیفتد تبریک می گویم به رئیس جمهور با این ستاد انتخابات و عواملش ولی این را هم بدانند هیچ وقت ماه پشت ابر نخواهد بود و حقیقت روزی اشکار خواهد شد
8
12
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
رهبر فرمودند در انتخابات ما هیچ مهندسی انتخاباتی صورت نگرفته. و البته می دونیم که صورت نخواهد گرفت پس باید پایبند باشیم نه اینکه شبهه بندازیم
محمد_ت
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
نماینده اصولگرای نیشابوریکم شد،نماینده اصلاح طلب ویکم معرفی کردند،اعتراض شدچندصندوق وبازشماری کردند،مشخص شداصولگرانفریکمه،بازم اصلاح طلب ومعرفی کردندواعتراض هم بجایی نرسید.
بی پلاک
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
تهرانی ها خیلی وقته باختند - اون از اغتشاشات سال های قبل ، وضعیت حجاب و عفاف و ... - آقا تو دل یه عده گرگه
32
3
محمد_ت
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
امان ازکوری چشم دل وعقل.
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
برادر من توی همون اغتشاشات که می فرمایید خیلی از همین تهرانی ها که البته فیلمهاش هم هست مثل حقیر روز 9 دی توی میدون انقلاب بودیم و کار اغتشاشات رو همون روز جمع کردیم.
واقعا نمی فهمم چرا توی شهرستانها مردم فکر می کنند ما فقط داریم میخوریم و می خوابیم. اینجا مناطقی هست (مثل همین منطقه که بنده ساکنم) مردمش به نون شب محتاجند. خونه و ماشین و ... پیش کشتون.
انتخابات تمام شد چرا خیلی ها خودشونو بالاتر از رهبری می بینند که این حرفها را مطرح می کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
یه جوری شده که اینجا میگی مردم سالاری و دموکراسی و احرام به آرای مردم یه عده میان منفی مسدن و میرن!!!!!
0
0
lمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به نظرم رسانه بی بی سی روباه پیر انگلیس تونسته نفوذ کنه با وجود این تاکید رهبرمعظم انقلاب.بصیرت رو باید افزایش داد
23
1
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
با سلام و تبریک خدمت همه شهرستانی های عزیز و با بصیرت...

ما کوفیا ببخشید تهرانیها بابت بی بصیرتی مردم شهرمون شرمنده ایم...
شرمنده ایم که مردم شهرمون به کسانی که فساد و خیانت هاشون توی دادگاه های اسلامی ثابت شده رای دادیم و خواستیم برا آیندمون تصمیم گیری کنن...
از شما میخواهیم برای ما دعا کنید از شر این موجوداتی که تو شهرمون داریم و فتنه های اکبر تو شهر مون زیاد داریم...
27
3
محمد_ت
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
درودبرایران بزرگ،خیانت به ایران بزرگ چیزی نیست که باگریه وزاری ودعا وهرچیزدیگه ای بخشیده بشه،خیانت به کشور،یعنی خیانت به مردمان ایران بزرگ ازنخستین مردم ایران تاپایان دنیا.پاینده وجاویدایران بزرگ
vahid
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
اونوقت ببخشید دولت اصولگرای شما که بزرگترین فساد تاریخ ایران انجام داد اسمش دولت خدمتگذار بود واقعا هم خدمت کرد اما نه به مردم به اطرافیان خودش
شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به نظر من آقای هاشمی با مظلوم نمایی این قدر رای آورده ،چون شورای نگهبان را طوری نشان داد که نوه حضرت امام را رد کرده است و این مطلب را اظهار نمیکرد که آقای خمینی خود در امتحان مجلس خبرگان شرکت نکرده است و کسی که در امتحان شرکت نکند قانونا شرایط ورود به کاندیدایی را ندارد!!!!!!! و یک سره صلاحیت شورای نگهبان را میبرد زیر سوال!!!!!!!
مردم استان تهران همینطوری که مخالف هستند وای به حال این شرایط که آفای رفسنجانی راه انداخته !!!!!همه برای لجبازی هم شده به ایشان رای دادند!!!!!منظورم فقط همان مخالفین بود، که در مورد مجلس هم دادشون هوا بود که اکثر کاندیداهای حزب ما رو رد کردند!!!
34
4
علی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
درسته حیله گری کرد... ولی ایا کل دنیا را هم بدهند به یک دروغ می ارزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
واقعا دم اصلاح طلبای تهران گرم . نشون دادن یک ایرانی متحد هستن . با اینکه اصولگرا هستم ولی نشانه وحدت پیروزیه . ما هم فقط به اول کار که کی رد شد کی تایید شد بسنده میکنیم ولی اونا نه با اینکه نصف ما بودن شایدم کمتر ولی با وحدت تونستون این کارو کنن . در هر صورت نظر ملت بوده . انشالله خیره .
13
28
طرفدار
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
اگه تو اصولگرایی پس لاریجانی حتما تو جبهه پایداریه.
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
شاید هزینه تبلیغاتو زیاد کردن بلاخره 30 هزار کارگر نیاز بود تا کاغذ ها رو جمع کند.......از طرف دیگر تهمت و توهین در فضای مجازی علیه لیست رای نیاورده زیاد بود ویاد پیروزی معاویه بر حضرت امیر می اندازد که اهل حیله بود تا جایی که مالک اشتر هم توصیه هایی به حضرت امیر ع می کردند ولی یادتان باشد روش و وسیله مهم است نه هدف... پیامهایی می اید که راحت به یکی توهین کرده اند و آبروی طرفو می برند متاسفانه از این رفتارها زیاد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
60 درصد مردم تهران خواب بودن که فردا با لگد دشمن از خواب بیدار میشن
49
3
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
ايول مردم شريف و با بصيرت تهران و ايول مردم شريف و متدين و با بصيرت يزد ... مرحبا به اين همه غيرت و شجاعت. متن هاي زير را كه خواندم بيشتر پي به بزرگي كاري كه مردم شريف ايران كردند شدم. ممنون ممنون ممنون
10
62
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
الکي ميگه...
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
رای دادن به لیست داعشی بصیرت است؟؟. ولی فکر می کنم بصیرت به تفکیک دشمن از دوست می گویند....!!
ناشناس
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
افسادطلب و غیرت....!!!!
ناشناس
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶
پ نه پ به لیست انگلیسی رای دادن بصیرت است....!!
ArmLeT
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
لطفا نماینده های دهاتی و بد تیپ نیان تو مجلس مرسی اه!! :)
3
33
ناشناس
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
شنیدم سطل اشغالا بیشتر از همه خوشحالند اخه نتایج غیر از این بود در اتش می سوختند
عاشق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کاری به اصول گرا و اصلاح طلب ندارم.به نظرتون این لیست لیاقت نمایندگی داره؟
فقط...ولایت فقیه رو هم در نظر بگیرید... آیا اینا در خط ولایتند؟...
زنده یا مرده ی من نوعی فرقی نداره منم یه جوونم مثل خیلی ازشما،انتخابمون سودش به خودمون بر میگرده.این جمهوری اسلامی با آرمانهای زنده کننده و مبارزش لیاقت بیشتر از اینا رو داره...
خدا نگاهش به ماست،به بصیرت ما به خواست ما...
فقط خدا...
مردم دمتون گرم از حضورتون...ممنون از تلاشتون...امید به افزایش بصیرتمون...
15
5
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
مجلس خبرگان!!!!!
نفر اول!!!!!!!
چه بصیرتی!!!!
24
3
محمود
Germany
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
خدا کنه ک نماینده های این دوره مجلس مثل نماینده های دوره قبل که همه اش خواب بودن و یا باهم صحبت میکردن نباشن،خدا کنه فقط یکم ب فکر مردمم باشن،نماینده هایی ک فقط ب فکر جیباشونن به درد ماشین زباله ام نمی خورن،من ک برگم خالی بود،خدا کنه اونایی ک انتخاب کردن ادمای درستو انتخاب کرده باشن،چ اصولگرا چ اصلاح طلب،فقط به فکر مام باشن،امیدوارم مجلس خوبی باشه،دزدی توش نباشه،مثل دوره های قبل،فساد توش نباشه،و خداکنه اینا انسان باشن
15
0
SAERES
Germany
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
یه پاسخ بدم به دوستانی که میگن چرا هاشمی با این چهره ضد انقلابی که داره رای آورده دوستان صاحبان ثروت کارگرانی در اختیار دارن که تعداد آنها بیش از 2 میلیون هست در تهران و اتفاقا جیره خور حاج آقا هم هستن شما خود بخوان حدیث مفصل
13
6
حسن
Germany
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
زهرا ساعی از حوزه انتخابیه تبریز اصلاح طلب می باشد. لازم نیست با دست بردن در لیست اصلاحات برای خودتان نماینده اصولگرا براشید! :))) چقدر خوشم میاد وقتی شماها کسایی هستید که سر خودتون هم کلاه می ذارید! باشه. اصلا 99 درصد مجلس بعدی اصولگرا هستن! شما خوش باش.
6
14
عابدی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
انسانها مدام در حال تغییر هستند و فکر می کنم شما باید با دقت بیشتری نگاه کنی و اینقدر در قید این تقسیمات قراردادی نباشی
م-م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
راستش من یاد دربی معروف 6 بر صفر افتادم ولی 30 بر هیچ بابا دمشون گرم یاد حرف احمدی نژاد افتادم که گفت اصلاح طلب های درجه 3 هم اصولگرایانو شکست میدن لطفاً با شهامت پخش کنید
7
14
علی
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
تقسیم بندی جالبی نیست. تفاوت افراد بر اساس ایمان است یا بقول بعضی ها انسانیت.اگر این افرادی که به مجلس می روند دزدو دروغگو و حیله گر نباشند ما هم خوشحالیم و اگر دزد و امثالهم باشند شما هم خوشحال نخواهی بود. این که خود را چه می نامند مهم نیست این که چه هستند مهمه.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
تغییر در ذات ما انسانهاست
و مطمئنم اگر به رای دهندگان (دقت کنید رای دهندگان) احترام بگذارید کم کم خیلی هاشون حقیقت را درک خواهند کرد
من حرفم اینه همه را با یک چوب نزنید

مشکل اینجاست ما فک می کنیم همه مردم می دانند مثل شما اهل تحلیل اند و می توانند آینده را پیش بینی کنند
خیر خیلی ها دوستدارن امتحان کنند

من به شخص با بعضی از دوستان رفیقم و می دانم تنها دلیل رای دادنشان برجام بود که حل بشه
ولی درکش این بود مشکل را حل می کنه
و این نفر باید زمان بگذرد که درک کند که کاری برجام نمی کند و همش حرف است
حال من او را خائن بخوانم چه اتفاقی می افتد

ما در مورد کسانی که رای آوردند باید روشنگری کنیم
شاید همین خیری باشد تا انتخابات 96 دیگر آقای روحانی بهانه ای برای کوتاهی هایش نداشته باشد

با کوفی خواندن م
10
3
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
يه نكته اي كه ميشه بهش اشاره كرد اينه كه به طور ميانگين به غير از عارف بقيه كمي بيشتر از 1/3 آراي مأخوذه را دارند. نكته بعدي اينه كه بايد نسبت به رأي بالا به شاه دزدم تحليل داشت. چطور ميشه كه همه از دزدي هاي خودشو و خانوادش خبر دارند اما باز بهش رأي ميدن. بعيد ميدونم كسي باشه كه به اين بارو رأي داده باشه و بتونه دست رو قرآن بزاره كه بگه اين يه آدم سالميه..
7
2
باراباس M.I.S
Germany
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
خوب خداروشکر تصحیح شد . شکرت خدا رای ما نپرید. دودورودودودود ورناصری
11
0
Hamidreza
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
بوشهر کهبرا خبرگان دو نفر بیشتر نبوده چجوری حسینی نصف آرای ماخوذه هم نگرفته ولی انتخاب شده؟؟ یکی از صندوق ها که من خبر دارم که از 580 رای صحیح حسینی بوشهری 570 رای داشت. ینی فکر کنم رایش بالای 90 درصد باشه
4
1
mohsen8
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
بدبختای بیچاره تا ته دارین میسوزین؟ از اینکه مردم حالشون از اصول گراها به هم خورده دارین میسوزین؟ من پماد سوختگی عصاره گیاه ابوخلسا و موم زنبورعسل و روغن کنجد رو پیشنهاد میکنم.البته سوختگی شما با این چیزا خوب نمیشه.چهارتا تندرو بیچاره دورهم جمع شدین که چی؟ جمع کنین برین خونه هاتون
مسئولین سایت میدونم همتون از فشار زیاد چشماتون زده بیرون ولی حرص نخورین برا پوستتون بده
17
35
fr
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
شما چقدربی ادب هستید.ایا شما دانشجویید؟
یک ایرانی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۴
ادب هم خوب چیزیه!! حالا شما غرب زده ها دوست دارین تهران و به باد بدین گناه بقیه ایران چیه !!!!؟؟؟؟
یک شهروند آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
چرا اخبار کذب؟؟؟ گذشت دوران این جور خبر ها!! طبق سایت خودتون ۷۷ کرسی اصلاح طلب ۶۲ کرسی اصولگرا ۶۴ کرسی دیگر گرایش ها و ۶۴ کرسی هم به مرحله دوم رفتن
لطفا جواب بدید آمار تیترتون رو از کجا آوردید ۵۶ ٪ کجاست الان
16
32
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
ب خودتون زحمت ندین..تو مجلس 90درصد زنگنه ی میشن واسه جبران هزینه انتخابات 10 درصد مردمی
0
0
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
جانم فدای رهبر
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
سلام لطفا درج کنید که آقای نقوی حسینی با 95000 رای بالاتر از نفر دوم که کاندیدای اصلاح طلبا بود و اصلاح طلبای تهران و شهرستان و نیز دولتی ها خودشونو کشتن براش رای جمع کنن، فقط 40000 رای آورد.تازه نفر سوم یعنی آقای تاجیک هم با 37000رای منتسب به اصولگرایی بود و رای اصولگراها رو گرفت (هرچند اگر جایی چیزی بماسه مثل سلف خودش یعنی سخنگوی فعلی وزارت ارشاد اصلاح طلب میشه)
0
0
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
استان قزوینی که من توش زندگی میکنم هرچهارنماینده اصلاح طلب هستن یا کاملا متمایل به اصلاحات یکیشونو زده اصول گگرا یکیشون زده مستقل بعد بابایی صالح بیشتر اعتدال تا اصلاح طلب زده اصلاح طلب
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
آفرین به مردم با بصیرت شهرستانی که نشان دادند غیرت وبصیرتشان از مردم پایتخت بیشتره!
0
0
ر خ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
انتخاب مجتبی ذولنور به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی برگترین اقدام استراتژیک اصولگراها باید باشد. اگر به دنبال لاریجانی بروند بدترین اقدام را انجام داده اند.... مشکل اصولگراها کم کاری و ترسو بودن است که باعث شده است جناح مخالف با ابتکار و نوآوری و جسارت پیروزی های بزرگی بدست آورد...
0
0
پونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
تو زنجان اختلاف رای نفر 4 و 5، 149 تاست، نفر پنجم اصولگرا است و نماینده مجلس نهم و نفر چهارم اصلاح طلب، 4 نفر اول رفتن دور دوم، به نظرتون راحت نمیشه 150 تا رای رو جابجا کرد؟؟؟ اصلا اگه تقلب بشه شورای نگهبان توانایی مقابله با وزارت کشور رو داره؟
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار